We zijn vandaag:

Gesloten

De leden en hun partner worden van harte uitgenodigd voor het bijwonen van de Algemene ledenvergadering IJCL op zaterdag 23 maart 2019.

Plaatje Algemene Ledenvergadering

De plaats van handeling is ons clubgebouw aan de Dorpstraat te Lopik. De start is om 15.30 uur en om ongeveer 19.00 uur wensen wij u weer “wel thuis”. De zaal is open vanaf 15.00 uur.

Door een extra gezelligheids- / bindings element aan de bijeenkomst toe te voegen, is deze keer gekozen voor een bijzondere opzet.
Ten eerste wordt de bijeenkomst op een zaterdagmiddag gehouden. Ten tweede wordt er tijd ingeruimd om uitgebreid met elkaar het seizoen na- en voor te bespreken. Ten derde zorgen we er voor dat u met een gevulde maag weer huiswaarts keert.  Wij regelen n.l. dat er na de vergadering, voldoende te eten en te drinken is.

Om enigszins een inschatting te kunnen maken over de opkomst verzoeken wij u om u via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. aan te melden.

Via de onderstaande links vindt u de agenda van de ALV en het conceptverslag van de ALV van 2018

Conceptverslag Algemene Ledenraadvergadering 16 maart 2018

Namens het bestuur