We zijn vandaag:

Gesloten

De leden en hun ( eventuele) partner worden van harte uitgenodigd voor het bijwonen van de Algemene ledenvergadering IJCL op Zaterdag 14 maart 2020.

De plaats van handeling is ons clubgebouw aan de Dorpstraat te Lopik. De start is om 15.30 uur en om ongeveer 19.00 uur wensen wij u weer “wel thuis”. De zaal is open vanaf 15.00 uur.

Door een extra gezelligheids- / bindings element aan de bijeenkomst toe te voegen, in de hoop nog meer leden te trekken, is wederom gekozen voor een bijzondere opzet.
Ten eerste wordt de bijeenkomst op een zaterdagmiddag gehouden. Ten tweede wordt er tijd ingeruimd om uitgebreid met elkaar het seizoen na- en voor te bespreken. Ten derde is er weer een gratis verloting met interessante prijzen.Ten vierde zorgen we er voor dat u met een gevulde maag weer huiswaarts keert.
Wij regelen n.l. dat er na de vergadering, op kosten van de club, voldoende te eten en te drinken is.

De uitnodiging en het verslag van de vorige ALV vindt u hieronder:

Verslag 2019

Om enigszins een inschatting te kunnen maken over de opkomst verzoeken wij u om u via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. aan te melden.

Namens het bestuur
Hans Smiesing –secretaris-